torstai 4. lokakuuta 2012

What a day..

Tänään melkein kuin leikin kotiäitiä, sillä olin koko päivän pikkuveljeni kanssa kotona. Nyt on koeviikko ja minulla oli vapaapäivä (eikä tietokonetta, koska äiti tarvitsi sitä töissä), joten tein kaikkea mahdollista tämän päivän aikana. Oikeastaan olen onnellinen ettei minulla ollut tietokonetta, sillä muuten en olisi varmasti tehnyt tätä kaikkea.

Aamulla ensin herättiin innokkaana veljen kanssa, ja aamupalan jälkeen minä jopa tiskasin! Vapaaehtoisesti! Inhoan tiskaamista mutta en tiedä, joku hulluus iski :D

Sitten tein fetajuustokolmiota. Ne on rakkaus <3
 Ja täytettyjä paprikoita. Tein niitä erilailla mitä olen ennen tehnyt, nyt laitoin paprikoihin täytteeksi vain sipulia, purjoo, aurinkokuivattuja tomaatteja sekä erilaisia juustoja. Itse tykkäsin näistä kovasti, mutta pikkuveljet eivät niinkään..




 Sain myös aikaiseksi tehdä kuvataiteen lopputyötäni hieman eteenpäin tänään (olen kuvataidelukiossa). Eihän tässä kiire yhtään olekaan, ensi viikolla pitäisi työn olla valmis ja minä vasta tässä vaiheessa, että piirrän metaaligrafiikassa.... Noh, vaatii ehkä että menen koululle sitten vedostamaan vapaapäivinäkin :D mutta toiveissa olisi että saisin tämän kummiskin valmiiksi ihan tämän jakson puolella, koska en jaksaisi yksin siellä sitten vedostaa. Mutta näkee nyt.
Tässä vielä kuva minkä pohjalta teen tuota metalligrafiikkatyötä. Ja lopputyöni on siis kolmiosainen, tuossa on vain yksi osa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti